HARE

Jag tror jag och min älskade joanna kan säga det ordet och sen brista ut i ett tår fyllt gapskratt. Det är så internt. Just nu gapskrattar jag för mig själv. Jag tror vi har världens roligaste humör.
nääääh näh nähhhhh meeeehhhh


             

Jag har en mapp som heter harmapp på min dator nu.
Hararna Louise & Joanna.

Spana in den sista. You must love the ears.      
UPDATE:
Vilket underbar resultat hahaha

Joannaaa säger:ooooooooo va jag skratar bnu

Joannaaa säger:ahhahah ah ah ahaha

Joannaaa säger:sitter här naken nu

Joannaaa säger:tog av mig bara för att jag skulle kunna skriva de


Kommentarer
Postat av: Ggueesss who

hahahhahah....hahahhaha---hahhaha "Nära skjuter ingen hare" hahahhahaa den sista.. kärnharen, den bara beeer om det. FOlk tror typ att vi har en fetisch hahaha.. hare bur liksom :) Kmr

2008-02-13 @ 23:19:19
Postat av: Louise

hahahahha detta är en fetish vi i burar med varsin hare nä fy fan hare på det hahahahahahahahahhahahahahahah /alzaimers barnet

Postat av: j

jag gråter.. av skratt, åh nej.. plattan !!/pros-haren

2008-02-13 @ 23:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback