I don't want anyone to feel this pain

Just nu är jag jätteflummig så nu passar inte orden men ändå gör de det så himla bra!

Men det är så sant som det är skrivet. Jag önskar ingen av er detta dilemma. Hit eller dit? Varför? Vad kommer hända? Vad jag vill ha är en tidsmaskin som kan förklara för mig det enda vettiga. Det enda jag vill är att vi ska hålla ihop som vi sagt. Jag kan klara det iaf. Hoppas du förstår detta. Jag hoppas jag kan lita på allt du säger och har sagt till mig. För jag kan skrika ut det. Så sant är det för mig.

Varför ska man behöva röra på sig och ändå inte va lycklig fullt ut för ngn annan vill något annat. Eller leva i en dimma och inte må bra av det heller, jag vet inte om det är bättre även om man får många guldgklimtar. Något måste man välja. Jag vill inte veta ibland hur det slutar.

Livet är svårt, men det är svårare att hantera det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback