något man vill ha

När det är något man SÅÅ gärna vill ha, men inte får det. DÅ blir frustationen ännu värre och man vill ha det ÄNNU mer. Jag tror ni som läser detta nu tänker på killar. Men nej, det syftar jag inte på. Jag pratar om glasögon. Jag har velat ha glasögon hela mitt liv. När jag va liten läste jag tillochmed i mörkret för att få sämre syn hahaha. Men änsålänge har jag inte behövt det. Men innan jul tror jag det var var jag och kollade min syn inför körkortet och det visade sig att jag ser JÄTTEdåligt på mitt högra öga. Jag ser inget typ.

Jag blir såklart jätteglad och tror att jag ska få glasögon, men jag får en remiss till en ögonläkare som ksa kolla närmare på det. Där var jag idag och undersökte mig. Jag hade verkligen längtat typ. Så jag fick genomlida två salvor varav en sved som sjutton och efteråt kunde jag typ inte ens se för det va så himla suddigt.

När vi är klara med undersökningen säger hon att jag har en regnbågshinneflammation. Okej tänker jag.
Då frågar jag om glasögon ändå är aktuellt? Vet ni vad hon svarar? Jag tror ni kan gissa...
- Nej, inte som det ser ut nu! Jag skickar en remiss så detta får utredas!

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Jag blev så fruktansvärt jävla arg. Jag vill ha glasögon :(. Jag trodde verkligen jag skulle få det! FAN. Men men jag hoppas innerligt att min syn försämras. (tro INTE ja vill bli blind, bara lite synfel.. jag ska kunna ha dom ofta liksom men aa ni fsttar) .
Jag och emma funderar på att kasta sand i varandras ögon, det var så hennes mamma fick glasögon....

Men som tröst gick jag in i 2 (!!!) glasögon affärer och ljög försäljarna rakt upp i ansiktet och sa att jag ska få glasögon för första gången på grund utav att jag är närsynt. Jag provade världens finaste bågar... Åh. Nu är jag deppo hahahaa....

Puss
ps. på specsavers får man 2 märkesbågar till priset av ett par. Åh.

Kommentarer
Postat av: gaby

men jag har glasögon och jag har typ inget fel på min syn, hm konstigt, skaffa glasögon ändå gumman ! sjuk snyggt :)

Saknar dig!

Postat av: Anne

Hahahhahaha älskling då!

2008-02-08 @ 17:04:55
Postat av: Anonym

Gaby: hihi jag vet :D mamma sa det det första hon gjorde... hihihi


Åh saknar dig med, när kommer ni hit? :(

Anne: Haha =)

2008-02-08 @ 22:58:12
Postat av: Emma hihi

Hahahahahahahaha NÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ !!! vi ska kasta SAND louise (a)

2008-02-09 @ 16:40:18
URL: http://zoeega.blogg.se
Postat av: V

haha lollo du är så rooolig! men tro mig hade du haft dålig syn hade du INTE velat ha det. Jag hade gjort allt för att slippa det och jag hatar glasögon ( på mig själv ) känner mig som en nerd hahaha. Men skaffa ett par utan styrka :D

2008-02-09 @ 19:21:03
Postat av: m

du kan ju ha ett par bågar med vanligt glas :)

2008-02-28 @ 18:53:27
URL: http://taamilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback