please don't stop the muuuuussiiiic

åååååååååååååååh jag är så himla på nu på något sätt. high on music? kan man va det?
isåfall är ja det :D först kom chris brown på radion och ja började dansa sen kom adam tensta och äntligen kommer please don't stop the music. jag står och  dansar för mig själv. ni vill inte se mig men ändå måste man för att fatta ja är så sprallig och glad just nu!!! inte vet ja varför. det är fredag och har haft ma b prov och marknadsföring och det är helg men jag älskar musik.

jag står alltså själv och dansar och tror att jag är sjukt cool. det skulle bli ett bra you tube klipp vill jag lova, något som får många att skratta till

hahaha ikväll ska jag vara svartklädd med röda naglar och läppar jag och marcus ska ut och äta. 15 månader imorgon! nu måste jag fortsätta dansa

jag älskar livet

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA nöööööööööööööööööö!!! du är typ den underbaraste foevah!

Postat av: Hanna

jag älsakr också livet justnu!!:D

2008-03-02 @ 20:31:09
Postat av: J

Hahahahaha,
jag känner det Louise.Ser det framför mig. Du är bäst

2008-03-04 @ 11:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback