ROSETTFRISYR

EXAKT nu sitter jag med en rosettfrisyr, dock slarvig men jag tror jag kan nu! Anne detta är något vi ska göra de dagar du kommer haha! Lära oss det ordentligt tycker jag. Hurra. Fan va cool jag är nu alltså, helt sjukt. Jag är så inne. (Jag är hur trött som helst idag = flummig = jätteironisk) Fast ja har ju en rosett på huvudet. Eller ni fattar.

Nu ska jag lugna min mage med god mat!

         

I need you summer.
(bilderna är från marcus land i somras som är mitt också hihi vi bor jättennära varann där!)

Kommentarer
Postat av: sus

Heej Lolliz! Har inte hunnit ringa efter vi pratade, men tänkte bara säga hejdå innan jag åker! haha så gör jag det på din blogg.. aja jag sms:ar i veckan iaf, pusssss på dig!

2008-02-09 @ 23:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback