sportlov

Jag har sportlov nu och är i Göteborg. Så mycket sport blir det inte för mig iår. Om man inte kan kalla en sport att promenera mellan kompisar alternativt på stan? 

I söndags kom jag hem och sen dess har jag varit med mamma, joanna och emma! Och vet ni vad? JAG HAR FÅTT EN SYMASKIN! Äntligt, har velat ha det hur länge som helst och igår morse stod den där. Och sen var jag och mamma och hade en hel dag och då köpte vi tyg så halv ett invigde jag min nya kjol som jag ska bära idag för en lunch med min kusin och mamma! Jag ska fråga mamma om vi kan gå tillbaka till gårda textil idag så jag kan få sy mer hihi! Det är så fruktansvärt roligt tycker jag.

Och jag har redan vaknat, det är ALLTID såhär. När jag har skola kan jag sova hur länge som helst, jag gömmer mig helst under täcker men när det är helg kan jag vakna 8 och kunna gå upp! Det är för jag vill ta vara på dan så jag tror jag har en klocka inom mig för det går inte att somna om även om jag vill. Lyxproblem? Jaja, men det är skönt att gå upp tidigt. Ska bestämma dagens oputfit snart hihi och göra matte. wiho.

Imorgon är det Samskolan som gäller med min rara Emma. Vi ska försöka klämma in ett besök på vårt älskade Casa också i veckan. Haha.

Inatt drömde jag en superläskig dröm om att jag va på ngn semesterort där ALLA rökte på. Alla sprang runt och jagade mig men jag hade inte gjort det och ja va tvungen att hålla koll på marcus för han bara sprang runt. Och samtidigt skulle jag passa barn i denna röran Haha. Fy. jaja

nu ska jag göra något annat vettigt.
pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: J

läskish drömmish hihi

2008-02-19 @ 13:22:34
Postat av: Emma

Hahahahhaha nÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ buuscha dååå åå å å åå å åå åå å *lollooooo* jag e flummiiiis ! ooooooooo o oo o o ll i i i ii a a a a
ll ll i ii o oo o ollellll e e e
e e e! HAHAHA

Postat av: Ina

Jag vill också ha en symaskin, jag har en men den har i princip bara raksöm :(

2008-02-21 @ 13:58:18
URL: http://sarahb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback