2008

Ja nu är det 2008. Ett helt nytt år, precis som en tom sida i boken. Jag ska fylla det med enbart roliga saker.

Nu bakåt i tiden...
2007 började underbart med vänner i malmö samt världens underbraste pojkvän jag hade en månad med. Det kunde inte börja bättre... Och året har verkligen fyllts med roliga saker. Jag skulle börja 2an på gymnasiet, Jag åkte till Val Thorens med min skola och varvade skidåkning med fest på kvällarna. Det kunde typ inte bli bättre...
Vecka 8 åkte jag till göteborg och marcus fick komma och hälsa på mig här. Och äntligen träffa Joanna! Världens bästa. Alla hjärtans dag var både jag och marcus sjuka så¨vi hade mysmiddag hemma hos mig. Jag kände verkligen att årets skulle fyllas av kärlek...

Påsken var jag på landet och då var marcus med. Vi har sommarställe nära varandra opch vi kom på att sannolikheten för att vi setts när vi var små är rätt stor med tanke på stranden och poolen båda spenderat mycket tid på - gulligt va?

Under hela våren upprepades också besök av Anne och Susanna i Malmö som jag måste sammanfatta ihop. Haha världens bästa helger! Fyllda av tokigheter, underliga människor och inte minst många många skratt. Så himla roligt verkligen. Underbara anne och susanna hihi!

Sen gick jag äntligen ut ettan hihi. Och Susanna fyllde 18. Det firades med middag at sus place haha. Jätte roligt. Då kändes det evigheter till man själv skulle fylla. Sommaren var verkligen underbar. Var en del i mitt hjärta göteborg hihi. Jag reste med marcus till Rhodos och hade en underbar vecka med honom. Jag var mycket på landet med mamma och även med marcus där. Midsommar spenderade jasg med min ängel anne och årets första dopp hahaha. Sent på natten bara vi sprang rakt ut. hihi. Gaby, Anna-Maria & Joanna kom till mig i malmö! haha verkligen jätteroligt. Även här var det olika upptåg av knäppa människor och mycket skratt. Man kan inte summera allt märker jag men vissa godbitar får man ta med hihi...


Jag började 2an med inte den mest perfekta starten men så är det fast den blev bättre. En höst som skulle avlösa 18årsmiddagar efter varandra började. Nu skulle vi fylla 18 och livet kunde börja. iiih. Gud alltså. Världens bästa höst. Verkligen. Anna Marias tjejmiddag och fest började, den var så himla lyckad. Gu va roligt vi hade alltså. Jag hoppas jag inte har felk nu men den som fyllde år efter måste varit Gaby älskling. Tyvärr kunde jag inte närvara men allt kan man inte göra hihi.

Sen kom äntligen Dagen med stort D. Jag fyllde 18 den 9onde oktober hihi. En jättebra dag med mamma och marcus! Jag hade bara en enda lektion i skolan och sen träffade jag marcus älskling och senare på kvällen middag med mamma och älskling. En helt underbar dag verkligen. Den 13onde oktober firade jag detta i Göteborg med alla mina vänner på kvällen och på dagen med min släkt. åh va roligt det var. Tack åter igen för en underbar dag och kväll...
Sen var det viktorias tur. En jätterolig tjejmiddag hos henne hihi. Hur kul som helst och sen utgång på det. Den 29onde oktober fyllde joanna min älskling år. Vi spenderade dagen hon och jag bara och hade det helt underbart. hihi och sen var det chez på kvällen och berså! Detta var höstlovet och det var dags att åka till Stockholm. Järngänget haha. Gabys poappas lgh kunde vi använda och det var en helt fantastisk långhelg. Den bestod av shopping, fika och party. Det kunde inte bli mycket bättre. Marcus var också uppe den helgen. Underbart så de var vi med på kvällarna hihi. Först tiësto sen laroy på lördagen.
Sen var det dags att åka hemo ch lämna sina underbara vänner. Inte alls roligt men men. Därefter åkte marcus till spanien 2 veckor. Jag var i göteborg båda de helgerna för att det inte skulle blir fööör påtagliugt. Åh då hade älsklings joanna sin mioddag. Gu va roligt det var haha. Sen sov Gaby & Joanna över här. Joanna med jacka på haha. Även fast 2 veckjor är ett tag så kom han äntligen hem! Och jag fick ett underbart blombud. Du är så bra.

Och plötsligt var det slut på november också och min älskling anne fyllde 18. Sist ut! Jag kunde inte närvara och jag är så himla himla ledsen för det men allt kan man inte få. Som tur var firade vi det helgen efter hihi. Just den helgen firade jag och marcus ett år i stockholm han ordnat. min fina marcus. Så himla underbart. Ett underbart år med marcus.Jag vill fira fler år med dig.

Det har verkligen variut ett underbartr år. Och julen på
selmaspa i sunne var perfekt. Jag älskar det stället. Nu var det 3e gången jag var där och jag vill bara tillbaka! Haha carolina gynning var där tillochmed med sin mamma...

Nu ska 2008 blir lika bra hoppas jkag. Oavsett vad som än händer så måste man göra det som är bäst och tillåta sig acceptera att man inte kan klara allt bara för att... Då är det tur jag har mamma...

Jag hoppas allt ordnar upp sig och några saker jag hoppsa på att förbättra är följande:

-vara snällare mot mig och min kropp genom bättre träning och mat
-acceptera att det är mänskligt att fela och acceptera att man inte kan göra allt hela tiden. så är det bara.

nu ska jag klä mig i mitt velour set och mysa. Alla sover bara haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback