Kära vänner!

Idag ska jag till 2 lektioner i skolan! Klockan elva historia och 14:40 Extra matte :)
Därimellan ska jag fixa mina naglar och hämta ett paket på posten. Bara för att göra min dag ännu bättre ska ajg nog köpa en kaffe att ta med också, mums. Och från klockan 5 i eftermiddag ska jag passa söta alexander. Ikväll blir det plugg och diskning. jag vägrar ta hand om det på morgonen även om marcus tykte det men det var han som inte orkade igårkväll hihi...

Nu måste jag klä på mig, sitter fortfarande i morgonrock och dricker chailatte och om 20 min ska jag sätta mig på min snyggcykel och köra!

ojoj

marcus är min älskling, forever and ever.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi gulliga örhängen.. Skriv oftare /secret admirer

2008-01-15 @ 12:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback