pirr

Jag brukar vara inne på hemnets hemsida. Nördigt kanske. Haha, men jag älskar att kolla på lägenheter men det är nog för jag en dag vill bli fastighetsmäklare. Själv drömmer jag om en stooor lägenhet i centralastan med högt i tak och vackra stukaturer och mycket vitt. I den ska jag och min cocker spaniel leka jage. Jaja iaf så såg jag dessa bilder och då började det pirra inom mig. Det kittlas sådär som när man är liten! åhhh

image313image314

Bilderna är sjukt tråkiga men kunde inte låta bli ändå. Det är så mycket vackrare under våren :) hihi!

Men på fredag äntligen. Jag känner att detta kommer bli en jättebra helg!

Sen till en helt annan sak, jag är så himla händig ibland känner jag. Jag spikade upp en tavla på min betongvägg samt spikade upp en hylla jag fått av två kära vänner. Det var ett tag sen men jag förvånades över mig själv nästan eftersom inte jag och marcus TILLSAMMANS klarat spika upp på väggen innan haha! Men idag. Detta kommer marcus gilla. Kan inte säga vad det är än men jag lovar älskling, nu kan jag få läsa på kvällarna!

hihi

Lite sent men såhär ser det ut med hyllan och lite annat uppe:



Bild 1 = God pannkaksplätt hihi Bild 2 = KLART! Bild 3 = Finfina tavlan jag fick av joanna jag satte upp själv.
Bild 4 = Äntligen är mattan på golvet hihi. Bild 5 = Sminkhyllan!

puss
L

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha jag är preciis likadan. Älskar att läsa Metro Bostad, kolla Hemnet, med mera. Du har rätt, det kittlas liksom. Shit, vi har en bostadsfetisch! ;)

Postat av: Joanna

gud vad sött att du har satt upp tavlan, då pirrish det inom mig med haha! Nej men ärligt talat, vilken strålande värme de bilderna utstrålade.. speciellt när man så väl vet hur det är när solens strålar smeker trädkronerna i alléen.. Åh sommar 08 Louise! (L)

2008-01-31 @ 14:47:22
Postat av: Linnéa

svar: ja, jag hoppas verkligen hon rycker upp sig. fast det har hon väl...lite i alla fall.
kram på dig med:)

2008-01-31 @ 17:32:44
URL: http://linnep.blogg.se
Postat av: Linnéa

svar: ja, jag hoppas verkligen hon rycker upp sig. fast det har hon väl...lite i alla fall.
kram på dig med:)

2008-01-31 @ 17:32:56
URL: http://linnep.blogg.se
Postat av: Hanna

Åhh där är ju fyllan du fick av oss :) hihi jag håller med dig louise, det är verkligen vitt o stort o mysigt !!

2008-02-02 @ 16:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback