söndag

Det har faktiskt varit en helt okej söndag!

Jag vaknade med min älskling och då är det säkert att början har en bra dag. Sen har jag pluggat matte typ hela tiden. Känns bra, och sen har jag pratat i telefon. Såklart. Och snart ska jag börja laga mat. Matvete med rotfrukter och sånt. Kanske inte låter så gott, men jag lovar att det är det. ska göra tzatziki till!

Det är väldigt städat här också ,vilket det varit sen i torsdags. Och det har jag min marcus att tacka för. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Du är för perfekt. Han var sjuk och var hemma från jobbet i torsdags men trots det så åkte han och lagade min dator som varit sönder, diskade ALLT, städade, tog ner julpyntet, rensade och grejade. Rensade gjorde vi mer sen tillsammans i arbetsrummet hihi.  Det är otroligt. Jag förstår inte hur du gör. Men bäst är vad du är! Jag älskar dig så oerhört mycket. 1 år och 13½ månad, jag blir bara mer och mer kär tror jag.

Saknar er tjejer!


Förresten har tydligen gossip girl paus i usa eller något, marcus sa det iaf och nu måste vi vänta på avsnitt 14 :(. Och jag har läst ut bok 4 nu så måste köpa 5an snart! hihi men jag har min ELLE jag ska läsa iaf :)


Åh, detta är min YOU/ME tröja jag beställde och fick i veckan. Den är sååå underbar. Utan att jag visste det såg jag nu att fröken sydow har en likadan. Det tyckte jag var roligt. Min karamell tröja. Den underbara ser ut så här iaf :
(beställde den från samma ställe som min "bring back god" tröja Katherine Hamnett)

image294
isn't it beautiful.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback