Tack Mamma

Nu har mamma åkt tillbaka till vårt landställe i löderup pch kvar är jag ensam! Det har varit hur mysigt som helst. Saknar henne redan. Hon hade lämnat två söta lappar när hon gått en på köksbordet och en på sängen. Mamma du är underbar hihi!

Inte lång skoldag i dag vilket kändes skönt!

Jag har gjort 2 bra fynd under jullovet och jag måste berätta vad det är

Först ut min älskade skinnjacka från ZARA! Den hade jag kollat på sen i slutet på sommaren, men så har jag inte köpt den bara. Har hört från många att jag passade i den men så tänkte jag kanske köpa den i sthlm när jag var där i höstas men det blev det inget av men nu var den på rean! Kunde knappt tro det så ja norpade åt mig en. Ett väldigt bra fynd anser jag då den från början kostat 1395 :- och nu 799 :- Hurra!

Den är väldigt lik den på bilden nedan!



Mitt andra braiga fynd som inte var på rea är en jättefin kofta från Lindex haha. Den var inte på rea men det var ett väldigt bra pris och åh vad jag älskar den. Har redan använt den många gånger! Den är ljus- gammeldagsrosa med bruna knappar och perfekt längd!

Det är denna fast i rosa, fanns inte på hemsidan...



Jag är shoppingsugen. Ska försöka hitta en snygg cocktailklänning till Hannas middag den 2a februari! Längtar jättemycket. Har ett förslag som mamma föreslog men det är roligare med något nytt (såklart) haha. Hittar jag något så kanske jag köper det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback