träning

Hemma från sats nu. Har varit på STEP. Det var roligt tycker jag. Men ja gillar inte att det är så mycket koreografi ibland.  Det är inte alltid kul att kolla i spegeln och inte alltid hänga med haha hade varit roligare att ha en kompis som man kunde skratta tillsammans med istället. hahaha, för jag skrattar inombords åt mig själv när inte mina ben gör som jag vill. Det är inte så att step brädan är min älskling just då. Men skönt var det och sen komjag hem till mammas egna grönsaksbiffar med potatismos och sallad och nu sitter jag i min pyamas jag fick i julklapp och min morgonrock och läser gossi girl hihi! Kan inte bli bättre! Måste köpa 4e boken imorgon!

Förresten har jag och marcus börjat kolla gossip girl tillsammans haha, och jag tror han är lika fast som jag även om han inte vågar erkänna det ;).

Nu ska jag fortsätta läsa.

Puss på er kära vänner

PS. En fågel viskade i mitt öra att även Simone läser min blogg. Det var roligt tycker jag :D.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste vara mina hemligheter oxå då :) eftersom jag oxå heter Louize :) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback