världens segaste

Sjukt dålig uppdatering. Mitt fel. Men iaf. Har haft VÄRLDENS värsta huvudvärk hela dagen = inget gjort alls = sjukt skönt. har slappat hela eftermiddagen och sovit. Och pratat i telefon.

I helgen blir det götborg och jag vet vad jag ska ha på mig och typ packa ner. Jag älskar framförhållning haha.
Och på torsdag kommer mamma. Det blir jättemysigt.

Min helg har verkligen varit jättebra. I fredags tog jag det lugnt HELT själv vilket verkligen var jätteskönt. I lördags tränade jag halv 10 och sen vet jag inte vad som hände mer än att tiden bara sprang ifrån mig. Årsmöte med MUF och senare sittning samt fest. Väldigt lyckat tycker jag. Det var roligt. Sen tog jag och marcus taxi hem till honom och sov. I söndags hade vi en riktig mysdag. Vi gick till en lekplats som jag tyckte var väldigt roligt. Vi gungade jättemycket. Mest jag. Jag blev tillochmed rädd haha.
Marcus: Om du tittar ner när du är så högt upp killas det jättemycket i magen...

Haha min älskling är så söt. Men jag kunde inte åka rutchkana för det var en vattenpöl i den men jag hängde med benen i en sån pinne. Jag trodde nästan jag skulle dö och kände mig lite klumpig uppochner men det var det värt.

Sen myste vi med godis och film och sen var det helvetesmåndag haha!

Ledig 2 dagar! YESYESYES!!!

puss och godnatt. Hur somnar man med huvudvärk? Måste börja på en ny bok...

Kommentarer
Postat av: Gaby

Hoppas att huvudvärken går över hjärtat! Låter som du har haft en riktigt mysig helg :) ses till helgen !
Saknar dig!

Postat av: Gaby

Hoppas att huvudvärken går över hjärtat! Låter som du har haft en riktigt mysig helg :) ses till helgen !
Saknar dig!

2008-01-29 @ 22:00:07
URL: http://gabrielles.webblogg.se
Postat av: paola

hoppas huvudvärken är över nu! hare bra!

2008-01-30 @ 09:48:38
URL: http://paolita.blogg.se
Postat av: J

hahaha, käbner det Åh det mste vi också göras.. vasaparken typ gungaaa blir hööög. haha upp o ner chill:) hareeee

2008-01-30 @ 10:36:36
Postat av: Louise

J: hahaha jag vet du anar inte va roligt det var. Jag sprang runt som ett barn och var jättetöntig. Vi MÅSTE gå till vasaparken åååhhh längtar 3 åringar på nytt då! KYRKAN måste vi också gå till NJIUAAAA

2008-01-30 @ 10:49:57
URL: http://mesummer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback