lista.

Jag hittade en lista som jag ska göra nu hihi.
Det gillar ni väl?

1. Jag har insett att det verkligen är värt att kämpa för vissa saker, som betyder extra mycket.
2. Jag lyssnar på Tro på varann med Eva Dahlgren & Uno Svenningsson.
3. Jag pratar väldigt mycket i telefon.
4. Jag tycker om sommaren och vinkvällar, jag vill ha sommarkvällar nu tack.
5. Min bästa vän är många. En? Joanna.
6. Min första riktiga kyss minns jag väl.
8. Jag avskyr falskhet.
9. Kärleken är något av det finaste som finns, vårda den väl!
11. Du gillar mig!
12. Jag kommer alltid vilja bo i stan!
13. Jag är hemligt förälskad i mina vänner.
14. Sist jag grät haha för en film i fredags. I am Sam (bra tips simone :))
15. Min mobiltelefon är snygg.
16. När jag vaknar på morgonen tänker jag Nu vill jag pussa marcus och krama honom hela morgonen.
17. Innan jag går och lägger mig pratar jag i telefon :)
18. Just nu tänker jag att det finaste man kan ha är vänner & kärlek. Klyschigt men sant!
19. Bebisar är söta. Jag känner mig som en stor bebis ibland och önskar nog att jag var liten igen många gånger.
20. Idag har jag pussat på min älskling, lagat jättegod tomatsås, pratat i telefon & tvättat. Alltså gjort tråkiga söndagssysslor.
21. I kväll ska jag kolla lite EM & SATC & städa.
22. I morgon åker jag till Göteborg med min fina kärlek och äntligen får jag träffa mamma. Världens bästa.
23. Jag vill ha sommar, vinkvällar, skratta med mina underbara vänner, äta mysiga middagar och dela mitt liv med marcus.
Det skulle vara ganska så perfekt.

Malaga-reunion på onsdag tjejer? Funkar det för alla? Vino Pasta Due middag :D?


Kommentarer
Postat av: Maria - Fashion, Fame and Everything in Between

Hej på dig! Tävla gärna om massa biobiljetter på min blogg =)

Postat av: joanna

saknar dig redan! du är den bästa som finns :)

2008-07-07 @ 03:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback