Någon som har 10 000:- över?






Om jag hade tiotusen kronor över skulle denna vackra klänningen från miumiu bli min.
Jag älskar modellen på överdelen med de snygga banden som korsar från urringningen!
Och den söta rosetten. Åh.
Såg en (nästan) lika underbar klänning i en affär som ligger här nere i Västra Hamnen som var heeelt underbar. Så sjukt snygg. Den hade också sådana band som detalj och jag älskar det.
Den va dock från Betsey Johnson och hälften så dyr!

Dock tycker jag denna är lite för lång. Tänk om en duktig skräddare kunde fixa det så hade nederdelen blivit vippig.

Finns det inga budjet köp med en sådan detalj som den klänningen har, med de banden?

Tur att man kan drömma iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback