jaa

Idag åker jag till Göteborg. Klockan 14:08 går tåget. Längtar.
Så ni som inte vet det, vet det nu ;). Jag ska ha med mig köttbullemacka på tåget hihi. mums.

Jag vill åka i min skinnjacka men vet inte om det är en bra idé men jag vill... orkar inte ha på mig tjockjacka mer haha. Hemskt.

Vad jag ska göra är ännu ganska oklart. Jag ska iaf imorgon träffa Emma älskling på eftermiddagen. Vi ska fixa hennes naglar, sitta på balkongen samt gå på malins middag eftersom hon fyllt år. Men ikväll får vi se. Vad händer liksom? Sushi måste jag äta....

Jaja , sjukt kul inlägg alltså;)

puss

Kommentarer
Postat av: J

jaaaa du ska vara med mig tokfia! Du är bokad for tonight! Älskar dig

2008-03-07 @ 16:31:19
Postat av: Emma

Hihihiih åh vad jag har längtat till denna helgen! Mysigt att få träffa dig en stund idga också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback