Kenza love Timmy Forni?

Haha alla är nog väldigt nyfikna kring detta område,  men från första dagen Michaela Forni (Rar) skrev 2 inlägg nära inpå varandra om Kenza och k¨rlek och framförallt skojade om att de kunde bli ett par har jag på något sett trott det. Nu tror jag det ännu mer. Jag var inne på Playahead haha, och de hade tydligen skrivit till varandra så ;). Något är det i luften minst sagt... Grattis! haha....

Undra vad som hände med A & Kenza. Kanske var det otrohet? De verkade ju inte må bra i sitt förhållande. Haha nu känner jag mig som bloggkommentatorerna. Jaj. Va tvungen att få ur mig detta.

Puss

Kommentarer
Postat av: camilla

Har han timmy playahead? måste skaffa, så jag kan se hur han ser ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback