måndag

Jag är mycket ledsen kära vänner för dålig uppdatering.
Nu är det en vanlig tråkig måndag. Jag är förskyld men hoppas det går över, äter massa glass för det ska ju hjälpa hihi (+ att det är en sjukt bra anledning att äta glass).

Förra helgen fick en lustig avslutning när jag fick åka tidigare från göteborg än planerat, handlade dock bara om några timmar, men men. Min älskling hade krockat. Han och en vän skulle åka hem till marcus för att hämta kläder. Plötsligt kör någon rakt ut fårn en annan väg och så small det. Jag var i chock när han ringde och berättade detta. Jag kände mig som en hemsk flickvän resten av dagen samt kvällen eftersom jag inte kunde hålla hans hand på sjukhuset. Men sen kom jag något tidigare på söndagen. Det va tur. Skönt att han fick åka hem rätt tidigt från sjukhuset också. Men nu är det massage då och då han fjäskar till sig ;). Men det är han värd. Min kärlek.

Iallafall, sen dess har jag gått i skolan och varit med marcus mest. I fredags var vi ute och åt på lemongrass. Då hade vi 15 månader (typ, läs lördag) och det var exakt ett år sedan vi satt på den resturangen då. Jag åt sushi. Himmelskt gott och Marcus åt något annat som också var väldigt himmelskt gott hihi. Sen åkte vi till muf för det var fest där. Eh och där fick man ju stå i baren litegrann höhö.

Sen var det lördag. Då städade jag och marcus hela min lägenhet. Och jag skämtar inte vi verkligen städade som djur. Mest marcus. Han låg på alla fyra och skrubbade. Han är verkligen duktig, så den var fin tills Simone och Martin kom på middag på kvällen. Vi åt god mat och kollade melodifestivalen samt om en pojke. Mysigt.

Sen var det söndag och marcus åkte hem. Nu är det måndag haha.

lalalalalalalala nu ska jag göra nåogt annat men hoppas påett roligare inlägg snart ;) nu fick ni iallafall en liten del av mitt liv hihi

puss kära vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback