sunday evening

sunday evening låter bara mörkt. klingar absolut inte som saturday evening. eller det bästa. friday. fredag. fredag & lördag.

men nu är det över. helgen som varit och jag har inte somnat.

ska ta min vecko revyn. sova i mjukiskläder för jag sover ensam och fryser och ingen marcus.

marcus & joanna ni är mina änglar. Det är verkligen så. Utan er är jag inget. Aldrig.

Helgen har varit underbar. Tack kära vänner för ni finns och gör min dag underbar...

Hade en underbar natt igår med susanna haha, älskar spontanitet och sånna skratt! Ni ska få se filmbevis ;)

Tack kära vänner. Jag älskar er allihopa.


(hahaha nu när jag läser det låter det som jag fått en oscar haha. taaaack)
NU är det verkligen sängen mräker jag

Kommentarer
Postat av: joanna

Sans toi, je suis rien! je t'aime

2008-03-10 @ 16:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback