tisdag med Gaby & gårdagens outfit

I förrgår träffade jag Gaby kl 4 på stationen för hon var hos sin mormor och morfar i skåne så då åkte hon rara in till Malmö! Vi hade hur kul som helst hihi. Kikade runt i lite affärer, och köpte varsin ursnygg trenchcoat. Hon köpte en lång beige och jag en kort beige. För ynka pynka 299 kronor. Självklart zara...
Senare tog vi en promenad genom stan haha och satte oss och åt på Espresso House. Mumma.
När jag sen ska följa Gaby till tåget så går vi vägen via Lilla Torg haha och då blir båda sugna på att ta ett glad vin och känna sig lite vuxna för en gångs skull, så vi tar ett glas vin och skålar för våra fynd vi gjort!
Det var en jätemysig eftermiddag och kväll älskling hihi.

När jag kom hem på kvällen gjorde jag klart min uppsats och sen sydde jag klart min kjol. Den är inte helt rund runt om men jag ville den skulle se ut såhä hii och jag är faktiskt nöjd :D



Och detta är vad jag hade på mig igår när jag träffade Marcus älskling

image345

- Body från American Apparel
- Kofta från Zara
- Kjol sytt själv
:)

Haha ett riktigt modebloggs inlägg men men.... hahaha

Kommentarer
Postat av: J

Gud vad snygg louise.. GRILLGRILLGRILL!!!

2008-03-27 @ 10:08:02
Postat av: susanna

åh, den ser skitfin ut =D

2008-03-27 @ 19:10:26
Postat av: Gaby

Tack hjärtat för en jätte mysig eftermiddag haha värsta bussiga :P vad fin kjolen blev :D

Älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback