ÅH

Jag kan inte släppa de turkosa skorna jag bloggade om. De hade varit perfekta till malaga :). Och såklart resten av sommaren. Hur som helst, det löser sig..


Nu är min älskling marcus i stockholm över helgen och jag saknar honom redan. Min underbara älskling.


image414

Förlåt om jag är dum ibland när du jämt är så snäll. Men jag älskar dig otroligt mycket och det hoppas jag du vet hihi.

På söndag har vi 1½ år. Det tycker jag är rätt gulligt.

Nu måste jag hoppa i säng. 07:45 åker mitt tåg mot Göteborg.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Marcus

Och nu saknar jag dig.............!

2008-06-04 @ 11:22:59
Postat av: Little Peaché

Jag tror jag känner din kille. Han var tillsammans med en Sanna innan va?



Söt blogg du har och du är sjukt söt!



Mvh Little Peaché


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback