Hej alla rara

Jag ska fixa studentpresenter denna veckan tror jag hihi. Sånt är så himla roligt tycker jag. Jag längtar efter Joannas student. Och så klart ni andras också. Men joannas blir lite speciell, jag kan inte tänka oss vara såhär gamla. Jag vill fortfarande gå på kyrkans förskola. Bered dig på en gråtande louise den dagen. Som en liten tant.  Tänk att ni ska springa ut. Åh.

Nje nu kan ja inte hålla på och nojja så här mer haha.
 


Jag och min bästa kompis som tar studenten.

Det känns ibland skönt att jag har ett år till haha. Nu är jag danssugen.


Kommentarer
Postat av: joanna

åh älskling nu börjar jag också gråta... åh vad jag kommer gråta fyy farao

2008-05-14 @ 14:49:41
Postat av: Anonym

ja vad vi ska fira ! :D

Postat av: LIVINGROOM

va fina ni är på bilden! studenten var den roligaste dagen i mitt liv!

2008-05-16 @ 20:50:59
URL: http://livingroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback