Helt otroligt

Idag har jag s-p-r-ä-n-g-a-n-d-e huvudvärk. Mår frukansvärt. Skakar samtidigt och är trött. Fy.
Jaja. Till något mer roligt, som nedräkning inför roliga saker som händer. Skrämmande snart, men man måste se det som skoj ändå att tiden rusar förbi ändå. Det är ju så roliga saker!

- Om 12 dagar har jag & älskling varit ett par i 1½ år!
- Om 9 dagar (!!!) tar Anne studenten
- Om 15 dagar tar Susanna, Joanna, Gaby, A-M & Viktoria studenten!
- Om 21 dagar har jag sommarlov :D
- Om 22 dagar är det Malaga med mina underbara hjärtan!
- Om 31 dagar är det midsommarafton
- Och om två timmar ligger jag bredvid min underbara Marcus :)

Jag vet inte vad jag skulle göra utan er vänner.

Kommentarer
Postat av: susanna

fyyy vad hemskt det lät med sån huvudvärk! hoppas du mår bättre sen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback