Min kära vän Anne

Imorgon (eller idag egentligen), tar min underbara vän Anne studenten. Det är helt ofattbart, roligt och sorgligt på en och samma gång. Dels för att jag inte kan vara där och dela den underbara dagen med henne. Aldrig ringa och höra att hon snart åker hem från skolan m.m. Jag och tid som hänt är något som inte går att förklara. Jag klarar nog bara inte av att inse att saker som hänt, faktiskt inte kommer åter. Hur gärna man än vill. Och det tänkte jag på igår och idag. Då får man bara ha andra stunder och skapa nya minnen igen. Det är inte så svårt.

Anne är en av mina närmsta vänner, och hon är helt underbar. Jag hoppas du läser detta Anne. För jag önskar dig världens bästa dag. Och rent ut sagt så hoppas jag du kommer ha så jävla roligt. Jag önskar att jag kunde krama och pussa på dig. Men jag har lovat att vi ska gå ut och äta ihop istället och fira det på det sättet. Jag hoppas att det återgäldar det :).

Här kommer lite bilder på min söta, snälla och underbara vän. I love you my dearest.
Jag hoppas du vet det.

image402

Midsommar 2007, hur söt är hon inte på en skala? 10 såklart.

image404

Valborg 2007. Nej, jag har inte blekt hennes tänder. Världens snyggaste tänder!

image406

Jag vet inte om hon kommer hata mig för att jag lägger upp denna bilden på henne. Men det skiter jag fullständigt i. För jag minns denna kvällen som en otroligt mysig sommarkväll. Jag vill ha dig & mig på ditt berg snart Anne!
Anne är i sitt rätta element på denna bilden, måste jag säga.


Ha nu en underbar dag, och dansa lite extra för mig.

Kommentarer
Postat av: HELENAAS

detsamma ;)

Postat av: Anne

Åhh hjärtat!! Det var det finaste!!!! Jag älskar dig med och du var där i mitt hjärta :D

2008-05-31 @ 12:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback