presenter & student

Åh, nu är det verkligen underbara tider. Sommartider och studenttider.
Imorgon tar min fina vän Anne studenten. Och jag kan inte vara där. Det skär i hjärtat. Men man kan inte göra allting. Och det är hemskt. Men bor man 30 mil ifrån är det svårare. Jag har lovat henne att vi ska gå ut och äta så ska vi fira det själva hihi! Det blir jättemysigt.

Men nästa vecka, är det studenter jag kan gå på. Då har det lagt sig i skolan och då tar fem stycken på samma dag :). Nämligen, A-M, Joanna, Gaby, Susanna & Viktoria. Så himla roligt.
Och på lördag har Jasmine tjejmiddag.

Det är så himla roligt att köpa presenter till de man tycker om. Jag älskar att se andra bli glada för jag ger de något fint. Jag bara längtar till jag får hänga saker runt era halsar.


image401

Hur fint är det inte med vänskap?

Kommentarer
Postat av: joanna

Åh älskling du är den bästa som finns!(L)

2008-05-28 @ 13:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback