stackars er

...som inte fått läsa min blogg. haha skämta!

Helgen med tjejerna här var helt underbar. Ni är så himla underbara och gu va skoj vi har ihop. Malaga kan ju inte bli annat än lyckat med oss? + Anne & Susanna då som också ska med :).

Världens roligaste helg på länge var det. Längtade i över 6 veckor och så är det över. Men så är det ju.

Idag hade jag nationella matteprovet. Det gick bra hoppas jag. Håller innerligt tummarna nu alltså. Så för att känna mig mer nöjd grävde jag ut ALLT ur garderoben. Ni som varit här vet att det legat kläder från golv till tak, när allt var utrivet va ja nära på att skita i det men nej. Jag sorterade i slänge/sälja/vinterkläder/spara och nu är min garderob underbart vacker. Vill bara titta på den haha. Har massa tvätt som ska in också. Vet inte hur det ska få plats men det är en annan femma. Får placera om lite på det jag inte använder. Så nu är sommarkläderna framme och vinterkläderna under sängen. Åh vilken lycka haha. Sen tvättade jag också. Alla påslakan och kläder från en vecka, det blev en del haha speciellt eftersom påslakan tar så stor plats men det gick det också. Så nu torkar det på nedervåningen! Lakanen kan ju inte varit så smutsiga eftersom vi är sjukt fräsha tjejer ;) hahaha...

nu hittar jag inte sladden så kan ej lägga in bilden på garderoben. skit också. jaja.

Detta ska ja fira med sushi från nya sushi resturangen här i västra hamnen.
Nu ska jag byta om till shorts. Vädret är ju faaaaaaaaaaantastiskt hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback