utmaning

Antar denna som så många redan gjort, men jag tycker den är ganska så rolig så, enjoy!

För 5 år sedan...
Var jag 13 år och hade gått mitt första år på högstadiet. En spännande men osäker period haha. Då hade jag nog min Westlife period. Jag och Emma var som galna i de. Mega-size plancher prydde då mina väggar.

För 3 år sedan...
Hade jag the time of my life (det har jag ju nu med... men ni förstår) Jag och Joanna upptäckte mycket roligt här i livet under denna period minns jag, som att springa på avenyn alla helgerna typ.

För 1 år sedan...
Hade jag varit tillsammans med Marcus i ett halvår, nästan. Och jag var precis lika lycklig och kär som nu.

För 3 månader sedan...
Var det kallt utomhus och inne i mig tyckte jag. Inte den lättaste perioden med svåra val som gör ens liv omvänt. Men som tur är löser sig allting.

Igår...
Var jag i Göteborg med Marcus. Jag visade honom min gamla skola, vi åkte till stan, spelade minigolf, träffade farmor och åt jordgubbar med glass, Emma & Marianne var hemma hos oss och sen åkte vi tåg hem. En underbar dag.

Imorgon...
Hoppas jag på en trevlig dag. Jag får träffa min älskling också. Det kan inte bli fel!

Om ett år...
Tar jag studenten och ska förhoppningsvis på bal med Marcus. Då hoppas jag att jag är lika lycklig som nu. Med alla mina nära och kära hos mig. Jag hoppas innerligt att det blir ett bra år.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Sweeet :)

Postat av: joanna

för ter år sedan avr ju ändå favoriten.. du som låg däcksih i en hambrugrish ahahhaha

2008-05-14 @ 14:55:48
Postat av: joanna

ÅÅÅÅÅH saknar dig

2008-05-19 @ 12:35:20
Postat av: Viktoria

hhahaha du ska inte säga nåt joanna, som stoppar hamburgar i jackfickan, för tre månader sen hihii

2008-05-19 @ 18:50:09
URL: http://viktoriasorqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback